Deze website gebruikt cookies. Sluiten

Paystaff wat is payroll Info aanvragen

Paystaff wat is payroll

Wat is payroll?

Bij payroll houdt de ondernemer de regie in eigen hand: de ondernemer werft en selecteert zijn eigen medewerkers. De ondernemer bepaalt wie, wanneer, hoe vaak en tegen welk loon werkt, verzorgt de planning en onderhoudt het dagelijks contact met zijn medewerkers. De binding blijft dus intact!

 

Een payrollberdrijf fungeert als externe afdeling personeelszaken en juridisch werkgever. De gehele salarisadministratie en het handelen naar CAO en wetgeving nemen zij van de ondernemer over, denk daarbij aan alle contractuele verplichtingen als werkgever. Daarnaast zorgen zij ook voor de gehele administratieve correspondentie naar uw medewerkers zoals de salarisstroken en jaaropgaven. Hierdoor hoeft u geen vragen van uw medewerkers te beantwoorden, uw medewerkers kunnen met alle vragen bij ons terecht.

 

Een aantal voordelen van payrolling: 

  • Geen administratieve lasten meer
  • Loondoorbetalingsverplichting bij ziekte vervalt
  • Opvang verlies van uren (‘leegloop’)
  • Geen extra kosten Wet werk en inkomen naar arbeidsvermogen (WIA)
  • Exact en direct de kosten bekend

 

Wat doet Paystaff Payroll?

Bij Paystaff HRM dragen we zorg voor alle werkzaamheden én kosten omtrent risico’s zoals ziekte, ontslag, leegloop en juridische conflicten. Daarbij gaan we altijd, in overleg met de ondernemer en
zijn medewerkers, op zoek naar de beste oplossing. Kortom: dit is wat payroll is en moet zijn volgens Paystaff.


Bij Paystaff staan ondernemer én medewerker centraal.
 

 

Paystaff wat is payroll Paystaff wat is payroll Paystaff wat is payroll