Deze website gebruikt cookies. Sluiten

Loonadministratie door Paystaff Human Resource Management. Uw administratie in de juiste handen! Info aanvragen

Loonadministratie Paystaff

Geen loonadministratie meer

Het opzetten van de loonadministratie is een hele klus, het vergt gedegen kennis en kost tijd.

Als werkgever dient u een groot aantal zaken te regelen en in gang te zetten, denk hierbij aan de salarisstroken, loonstaat en de jaaropgave. Dit zijn slechts de delen die de medewerker ziet, achter de schermen moet u als ondernemer nog veel meer zaken regelen zoals het arbeidscontract en de opgaaf van gegevens voor de loonheffingen. Daarnaast dient u ook kennis te hebben van de vele regelingen die mogelijk zijn voor uw medewerkers, u wilt immers alle vragen kunnen beantwoorden.

 

Loonadministratie uitbesteden

Wij begrijpen dat u zich liever wilt concentreren op uw bedrijf en de groei daarvan. Wilt u de loonadministratie en werkgeversrisico’s van uw medewerkers uitbesteden? Dan bent u bij Paystaff HRM aan het juiste adres! 


De juiste keuze

Paystaff HRM fungeert als externe afdeling personeelszaken en juridisch werkgever. De gehele loonadministratie en het handelen naar CAO en wetgeving nemen wij van u over, denk daarbij aan alle contractuele verplichtingen als werkgever.

 

In goede handen bij de specialist 

Paystaff is de specialist op het gebied van payroll en kenmerkt zich door haar integere en transparante dienstverlening. Kortom: bij Paystaff is uw loonadministratie in goede handen.



Informatie aanvragen payrolling | Pagina loonadministratie